ابر دانلود | دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم ایرانی

دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم ایرانی , دانلود آهنگ , فیلم ایرانی جدید , دانلود رایگان , دانلود فیلم های جدید

ابر دانلود | دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم ایرانی

دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم ایرانی , دانلود آهنگ , فیلم ایرانی جدید , دانلود رایگان , دانلود فیلم های جدید

طبقه بندی موضوعی

دانلود فول آلبوم مجتبی دربیدی

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۰۷ ب.ظ

مجتبی دربیدی

دانلود فول آلبوم مجتبی دربیدی

 

بیوگرافی مجتبی دربیدی

مجتبی دربیدی خواننده پاپ و آهنگ های شاد فارسی متولد ۱۷ مهر ماه ۱۳۶۸، مجرد، اهل و ساکن یزد ، لیسانس حسابداری از کودکی علاقه بسیار زیادی نسبت به موسیقی و همچنین ساز کیبورد داشتم و تقریبا از سن ۱۸ سالگی کارم رو شروع کردم .

 

ساز تخصصی که مجتبی دربیدی بیشتر تسلط دارد کیبورد میباشد . به همه سبکی علاقه دارم اما تصمیم گرفتم فعلا درسبک موزیک شاد فعالیت کنم و در حال حاضر علاوه بر خوانندگی در شعر و ملودی هم فعالیت خوبی دارم و امیدوارم کارهایی که به بازار ارائه دادم مورد پسند همه شده باشه. هدف اصلی من شاد کردن شما عزیزانه و همه تلاشم رو برای موفقیت بیشتر و بهتر میکنم .

 

 

  • محمد آریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی